اهداف کلان

هدف اصلي موسسین از تاسيس موسسه ، کمک به ارتقاء دانایی ، بالا بردن دانش تخصصی و افزایش توانمندی علمی کشور می باشد . در این راستا اهداف جنبی زیر دنبال می شود : مشاركت در  تربيت نيروي انساني ماهر و توانا ،تامین نیازهای بازار کار آتی کشور در برخی زمینه ها ،کمک به بالا بردن ظرفیت دانشجوئی و مراودات علمی در محدوده منطقه ای موسسه ،استفاده از قابلیت های منطقه  برای توسعه آموزش عالی  ،فراهم نمودن زمینه جذب دانشجوی بومی در شهرستان ساوه و شهرهای نزدیک از جمله تهران

چشم انداز 

تلاش ما این خواهد بود که به جایگاه خود به عنوان یک دانشگاه خصوصی معتبر در کشور و در ارتباط با سایر موسسات و دانشگاه‌های معتبر بین المللی دست یابیم و باور داریم که که این تنها چیزی است که شایسته ما است .

ماموریت ما

ماموریت ما این است که بهترین شرائط را برای دانشجویانی که برای یادگیری و آموزش تلاش می کنند فراهم نمائیم . ما معتقد هستیم که این شرائط با کمک گرفتن از استادان و دانشگاهیان مبرز، ایجاد رابطه صمیمانه با دانشجویان و روش های خلاقانه امکان پذیر است. تلاش ما این خواهد بود که در جذب دانشجو، طراز خود را به سطح بالائی برسانیم و دانشجویان ما بتوانند پس از پایان و فراغت از تحصیل، آماده مشاغل ارزنده و انجام خدمات موثر و برای زندگی بهتر آماده شوند.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید