دانشجویان گرامی ، فارغ التحصیلان عزیز

به منظور دریافت گواهی موقت و یا دانشنامه پایان تحصیلات لازم است مدارکی را از قبل ارائه داده و درخواست خود را اعلام نمایید. با توجه به مدت زمان مورد نیاز برای صدور این اسناد توصیه می شود قبل از مراجعه به امور فارغ التحصیلی حتما با این امور هماهنگ فرمایید.

از تاریخ 31شهریور ماه 1397 لیست های دانش آموختگان به سازمان اموردانشجویان جهت تائید مدارک ارسال می شود، صدور گواهی موقت حداقل سه ماه و صدور دانشنامه حداقل یک سال زمان نیاز دارد.

جهت استعلام و یا تائیدیه تحصیلی برای محل کار و یا دانشگاه مقاطع بالاتر دیگر نیازی به مراجعه و یا نامه های اداری نمی باشد، مرجع درخواست کننده با مراجعه به سایت https://portal.saorg.ir/  سپس انتخاب منوی خدمات و استعلام کد صحت می توانند از اصالت مدرک تحصیلی شما اطمینان حاصل نمایند دانشجویانی که کد صحت ندارند و یا از دانش آموختگان ماقبل تاریخ ذکر شده می باشند قبل از مراجعه با مؤسسه هماهنگی های لازم را انجام دهند.

فرایند فارغ التحصیلی

  • برگه تسویه فارغ التحصیلی(امضاء از واحدهای حراست،آموزشی،مالی،دانشجوئی)
  • سه قطعه عکس 4*3 جدید زمینه پشت سفید تمام شئونات اسلامی رعایت شده باشد
  • کپی تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت
  • اصل مدرک مقطع قبلی
  • تائیدیه تحصیلی

دانشجویان مشمول خدمت درصورت داشتن تمام موارد ذکر شده می توانند برای دریافت برگه ابطال اقدام نمایند.

برای مراجعه از شهرستان به محل موسسه حتما قبل از عزیمت با مسئول امور دانشجویی – امور فارغ التحصیلان تماس گرفته و از آماده شدن مدارک مورد نیاز اطمینان حاصل فرمایید. ضمناً در روزهای شنبه و سه شنبه کارهای فارغ التحصیلی انجام نمی شود. با تشکر امور فارغ التحصیلی

اعتبار مدارک دانش آموختگان مؤسسات آموزش عالی

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید