اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب‌رشته برای مرحله پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم) در رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی و مجازی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشکده‌ها و آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰، منتشر شد.

متقاضیان جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های لازم است ضمن مطالعه مندرجات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته این آزمون و با در نظر داشتن شرایط و ضوابط پذیرش نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته (حداکثر ۳۰ کدرشته محل) از روز سه‌شنبه ۱۶ آذرماه شروع تا پایان روز دوشنبه ۲۲ آذرماه منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org اقدام کنند.

پذیرش دراین مرحله براساس ظرفیت خالی مانده رشته محل‌های نیم‌سال اول و نیم‌سال دوم مرحله شهریورماه انجام می‌شود؛ لذا در فهرست رشته محل‌های این مرحله، رشته محل‌هایی با پذیرش در نیم‌سال اول و دوم (مطابق پذیرش شهریور‌ماه) مشاهده می‌شود. اما در این مرحله تفاوتی در انتخاب رشته محل نیم‌سال اول و یا نیم‌سال دوم وجود ندارد و شروع به تحصیل تمامی پذیرفته شدگان، از نیم‌سال دوم (بهمن ماه) خواهد بود.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید